Fülöp Lili

Fülöp Lili

dietetikus- sporttáplálkozási szakértő

Specialitások

 

Sportdietetikai konzultáció kifejezetten:

  • állóképességi sportok kedvelőinek (kosárlabda, kézilabda, vízilabda, röplabda stb.)
  • esztétikai sportokat végzőknek (szertorna, ritmikus gimnasztika, szinkronúszás, korcsolya, balett, tánc, akrobatika stb.)
  • hobbi sportolóknak

A Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Karán szereztem dietetikus diplomámat, majd Németországban, Kassel és Fulda egyetemein végeztem mester szakos tanulmányaimat élelmiszeripari területen.
Célom, hogy pácienseimmel megismertessem a tudatos táplálkozás előnyeit. Hiszek a személyre szabott, egész életen át jól tartható étkezési minta és életmód kialakításában, amelyben szívesen nyújtok segítséget.
Tanácsadásaim során profi és hobbi szintű sporttáplálkozással, túlsúly kezelésével, illetve inzulinrezisztenciával és cukorbetegséggel küzdőkkel is foglalkozom.

Kapcsolódó cikkeink

Milyen és mennyi szénhidrát szükséges az edzéshez?

Milyen és mennyi szénhidrát szükséges az edzéshez?

A táplálkozás a „hiányzó láncszem” az edzés és a teljesítmény között.  Szarka Dorottya, a Sportorvosi Központ sportdietetikusa elmagyarázza, miért fontosak a szénhidrátok a teljesítményhez, és hányféle típusuk ismert.